diumenge, 3 de març del 2013

ELS 5 MOMENTS DE FELICITAT!


Un dels meus 5 moments de felicitat es estar amb les meves amigues, concretament  amb la Noe,  la Laia i la Carla que formem un CLAN, elles, entre altres, són les que cada dia em treuen un somriure  i quan estic malament fan que m’oblidi del que em passa, moltes vegades podem tenir algun “pique” però el solucionem ben ràpid, hem trigat molt en estar juntes però ara si que és i serà un SEMPRE, amb elles sóc jo mateixa.

Un altre moment de felicitat de la meva vida és la gimnàstica rítmica, el meu esport, porto 10 anys fent aquest esport, quan estic entrenant hem sento com a casa, les companyes, l’entrenadora etc. A vegades si que  m’he “rallat”, perquè no hi ha maneres que em surti, perquè és molt d’entreno per un minut de competició...Però encara que m’hagi plantejat deixar –la de cap  manera en puc, és massa important per la meva vida, sobre el tapis se m’obliden tots els problemes de fora la rítmica i m’ho passo molt bé. Tants anys practicant-la són per alguna cosa.

Un altre moment de felicitat és l’estiu, cada dia a la platja amb les persones que més estimes, no hi ha insti, quedes amb les amigues i vulguis o no hi ha menys problemes, l’estiu de l’any passat va ser genial, pel mati platja, per la tarda quan tenia entreno entrenava però quan no tornava anar a la platja, i per la nit les meves amigues pujaven a Begur i anàvem a fer una volta, aquesta era la rutina de cada dia, tinc un pressentiment que aquest estiu serà encara millor.

Un altre moment de felicitat és el Nadal, si el Nadal m’encanta cada any per la nit del tió vaig a casa els meus avis de part de pare, i llavors pel mati marxem a Barcelona, m’encanta anar-hi, allà ens trobem amb els meus cosins que veig Super poc nomes un o dos cops a l’any, el dia 25 dinem a casa la meva àvia (que fa uns menjars boníssims) i per la tarda anem a fer una volta per  Barcelona, i el dia 26, per Sant Esteva sempre anem a un restaurant a dinar tota la família, som com 30 persones.

I per últim un dels moment de felicitats és el Whats app, que faria jo sense whats app? No seria persona! No podria parlar amb la Noe i la Laia les 24 hores del dia! Crec que no podria estar sense el whats app, ara que tinc whats no em connecto gaire al facebook i parlo amb les persones que m’interessen més, quan necessito alguna cosa, la solució? Whats app. Ha sigut un invent molt útil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada