diumenge, 3 de març del 2013

EN EL POT PETIT HI HA LA BONA CONFITURA


Bé, jo he triat aquest lema de “en el pot petit hi ha la bona confitura” precisament perquè no soc pas alta i hi ha molta gent que es pensa que per se guapa s’ha de ser alta. Aquesta frase m’agrada molt perquè va dirigida a mi i  a algunes de les meves amigues, el lema el vaig començar a dir fa bastant de temps en un cas que si no recordo malament estàvem la Carla, la Laia, la Noelia i jo (CLAN), llavors no m’enredordo qui va ser que a la Laia i a mi ens van començar a dir “taps” ho deien de broma, paro llavors a mi se’m va acudir dir aquesta frase que l’havia sentida de la meva àvia i de cop tots es van callar, ara, les meves amigues i jo sempre la diguem. EN EL POT PETIT HI HA LA BONA CONFITURA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada